Zasady zwrotów w Kakto - pytania i odpowiedzi
Czy mogę zwrócić kupiony produkt w sklepie internetowym?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami chęć zwrotu produktu należy zgłosić do 14 dni od daty jego otrzymania
Jakie produkty mogę zwrócić?
Listę produktów lub usług w przypadku, których nie można odstąpić od umowy zawiera 35 punkt regulaminu sklepu
Jak mogę zwrócić produkt?
informację o chęci odstąpienia od umowy należy wysłać na adres e-mail: zgloszenia@kakto.pl
Czy kupując na fakturę mogę zrobić zwrot?
Tak, tylko w przypadku gdy zwracany produkt jest w nienaruszonym stanie (opakowanie nie zostało otwarte)
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
zwrot pieniędzy może zostać wykonany za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej, poprzez który została dokonana wpłata lub na wskazany numer rachunku bankowego
Czy mogę zwrócić produkt w sklepie?
W przypadku rezerwacji z opcją dostawy i zakupu w wybranym sklepie partnerskim możliwość zwrotu należy ustalić bezpośrednio ze sprzedawcą czyli sklepem, w którym nastąpił zakup towaru
W jakim terminie dostanę przelew?
Zwrot pieniędzy powinien nastąpić w terminie 14 dni od daty zgłoszenia chęci zwrotu towaru
Czy czas zwrotu pieniędzy może się wydłużyć?
W wyjątkowych sytuacjach lub w uzasadnionych przypadkach czas zwrotu pieniędzy może ulec wydłużeniu
Czy muszę wypełnić formularz zwrotu lub inny dokument?
Nie jest to obowiązkowe jednak dostarczenie wypełnionego formularza wpływa na usprawnienie procedury odstąpienia